Wesprzyj Kontakt

< 1 minuty czytania  •  02.01.2019

Nie siedmiu a jeden nowy dyrektor w urzędzie miasta

Udostępnij

W strukturze organizacyjnej urzędu miasta Lublin funkcjonuje siedem departamentów: Prezydenta, Inwestycji i Rozwoju, Spraw Społecznych, Kultury, Sportu i Partycypacji, Oświaty i Wychowania, Organizacji i Administracji oraz Finansów.

Do tej pory nad każdym z departamentów czuwał bezpośrednio jeden z prezydentów, skarbnik lub sekratarz miasta. Od nowego roku każdy z departamentów może „zyskać” dyrektora. Tak wynika zarządzenia nr 32/12/2018 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lublin. Dokument wprowadza stanowiska „dyrektora departamentu” w każdym w siedmiu departamentów urzędu.

-Wraz z wejściem w życie zmiany regulaminu organizacyjnego urzędu żaden z dyrektorów departamentów nie został powołany – wyjaśnia Katarzyna Duma, rzecznik prezydenta.

Postanowiliśmy zapytać prezydenta Krzysztofa Żuka o to, czy i ilu nowych dyrektorów departamentów zatrudni urząd miasta. Poniżej nagranie z jego odpowiedzią:

Zgodnie z wypowiedzią prezydenta, jedynym dyrektorem departamentu będzie Joanna Żytkowska, która aktualnie pełni funkcję dyrektora Kancelarii Prezydenta.


Podobał Ci się artykuł? Cenisz niezależne dziennikarstwo?

Wpłać teraz:


34 1950 0001 2006 0330 1807 0002

Fundacja Wolności, ul. Peowiaków 10/8, 20-007 Lublin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły