Udostępnij
W strukturze organizacyjnej urzędu miasta Lublin funkcjonuje siedem departamentów: Prezydenta, Inwestycji i Rozwoju, Spraw Społecznych, Kultury, Sportu i Partycypacji, Oświaty i Wychowania, Organizacji i Administracji oraz Finansów.
Do tej pory nad każdym z departamentów czuwał bezpośrednio jeden z prezydentów, skarbnik lub sekratarz miasta. Od nowego roku każdy z departamentów może „zyskać” dyrektora. Tak wynika zarządzenia nr 32/12/2018 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lublin. Dokument wprowadza stanowiska „dyrektora departamentu” w każdym w siedmiu departamentów urzędu.
-Wraz z wejściem w życie zmiany regulaminu organizacyjnego urzędu żaden z dyrektorów departamentów nie został powołany – wyjaśnia Katarzyna Duma, rzecznik prezydenta.
Postanowiliśmy zapytać prezydenta Krzysztofa Żuka o to, czy i ilu nowych dyrektorów departamentów zatrudni urząd miasta. Poniżej nagranie z jego odpowiedzią:
Zgodnie z wypowiedzią prezydenta, jedynym dyrektorem departamentu będzie Joanna Żytkowska, która aktualnie pełni funkcję dyrektora Kancelarii Prezydenta.
Podobał Ci się artykuł? Cenisz niezależne dziennikarstwo?
Wpłać teraz:
34 1950 0001 2006 0330 1807 0002
Fundacja Wolności, ul. Peowiaków 10/8, 20-007 Lublin
Dodaj komentarz