Wesprzyj Kontakt

< 1 minuty czytania  •  02.01.2019

Nie siedmiu a jeden nowy dyrektor w urzędzie miasta

Udostępnij

W strukturze organizacyjnej urzędu miasta Lublin funkcjonuje siedem departamentów: Prezydenta, Inwestycji i Rozwoju, Spraw Społecznych, Kultury, Sportu i Partycypacji, Oświaty i Wychowania, Organizacji i Administracji oraz Finansów.

Do tej pory nad każdym z departamentów czuwał bezpośrednio jeden z prezydentów, skarbnik lub sekratarz miasta. Od nowego roku każdy z departamentów może "zyskać" dyrektora. Tak wynika zarządzenia nr 32/12/2018 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lublin. Dokument wprowadza stanowiska "dyrektora departamentu" w każdym w siedmiu departamentów urzędu.

-Wraz z wejściem w życie zmiany regulaminu organizacyjnego urzędu żaden z dyrektorów departamentów nie został powołany - wyjaśnia Katarzyna Duma, rzecznik prezydenta.

Postanowiliśmy zapytać prezydenta Krzysztofa Żuka o to, czy i ilu nowych dyrektorów departamentów zatrudni urząd miasta. Poniżej nagranie z jego odpowiedzią:

Zgodnie z wypowiedzią prezydenta, jedynym dyrektorem departamentu będzie Joanna Żytkowska, która aktualnie pełni funkcję dyrektora Kancelarii Prezydenta.


Podobał Ci się artykuł? Cenisz niezależne dziennikarstwo?

Ten artykuł powstał dzięki wsparciu finansowemu naszych czytelników

Wspieram

Wpłać teraz:


34 1950 0001 2006 0330 1807 0002

Fundacja Wolności, ul. Peowiaków 10/8, 20-007 Lublin