5 minuty czytania • 21.08.2024 16:21
Już za kilka dni twój autobus pojedzie inaczej, a przystanek zmieni nazwę
Udostępnij
W czwartek na przystankach będą już rozklejane rozkłady jazdy obowiązujące od 2 września. Co się zmienia? Dużo. Wracają linie pospieszne, w godzinach szczytu najważniejsze autobusy i trolejbusy mają kursować co 15 minut a niektóre przystanki zmienią nazwy. To ostatni etap zmian, ale okazuje się, że to jeszcze nie koniec.
– To jeszcze nie będzie koniec – mówi Tomasz Fulara, zastępca prezydenta Lublina o wdrożeniu trzeciego etapu zmian w komunikacji miejskiej w Lublinie. Takich rewolucji nie było od dekad. Najpierw, na początku roku, część linii zaczęła dojeżdżać do nowego Dworca Lublina, a we wrześniu pasażerowie doświadczą ostatecznych zmian. Jednak ten finał finałem nie będzie, bo można się spodziewać kolejnych modyfikacji.
– Cała nasza praca jest skierowana na to, żeby komunikację poprawić – mówi Grzegorz Malec, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego i wylicza, że w tym roku licznik autobusów i trolejbusów ma się zamknąć pokonaniem ok. 18 mln wozokilometrów, czyli o 800 tys. więcej niż w 2023 roku. Dziennie, od września, ma wyjeżdżać ponad 300 pojazdów. Jednak najważniejsze jest to, że autobusy na przystankach mają być częściej. I to jest główna zmiana w porównaniu z okresem wakacyjnym.

16 co 15 minut
W czerwcu linii, które kursowały co 15 minut było 5. Od 2 września będzie ich 16. Zaznaczmy jednak, że to zasada panująca tylko w dni powszednie w godzinach szczytowych (godz. 6.30 – 8.30 i 13.30 – 16.30).
Numery linii kursujących co 15 minut: 6, 15, 17, 18, 26, 31, 40, 55, 57, 150, 151, 153, 155, 156, 158, 159, 160.
ZDiTM zapewnia też, że poza okresem, kiedy ruch jest największy, autobusy mają jeździć częściej. Będzie mniej linii, w przypadku których na kurs pasażerowie muszą czekać dłużej niż pół godziny.
Zlikwidowane będą linie numer: 1, 11, 904, ale w ich miejsce wjadą inne, czasami łączone, uzupełniające się. Miała zostać skasowana także linia nr 4, ale na prośbę dzielnicowych radnych zostaje. Część autobusów i trolejbusów pojedzie dalej niż dotychczas, docierając do peryferyjnych, rozbudowujących się osiedli. Inne linie zmienią trochę bieg i wracają, po wakacyjnej przerwie, tzw. linie pospieszne – 301, 302 i 303.
Łącznie zmiany dotkną aż 23 linii, a najważniejsze modyfikacje to:
- Linia nr 8 dojedzie z ul. Okopowej na Poligonową.
- Linia nr 13 zastąpi linię nr 11 i dotrze na ulicę Węglarza.
- Linią nr 18 będzie można dojechać do Elizówki.
- Linia nr 29 będzie poprowadzona trochę inaczej – przez ul. Chodźki i Jaczewskiego, żeby ułatwić dojazd do znajdujących się tam szpitali.
- Linia nr 37 także zmieni trasę – przez ul. Ducha i Willową.
- Linie nr 39 dotrze na osiedle Widok.
- Linia nr 70 zostanie wydłużona do przystanku Felin Kalinówka




















Nowe nazwy przystanków
Przy tej okazji ZDiTM postanowił zrobić porządek z przystankami, a właściwie z ich nazwami. Niektóre już nie odpowiadają rzeczywistości i mogą wprowadzać w błąd. Nie już przecież Lubelskiej Fabryki Wag, ale przystanek tak nazwany istnieje. Nie będzie już przy al. Tysiąclecia przystanku Dworzec Gł. PKS, który zostanie zmieniony na Muzeum Narodowe – Zamek.
Zmiany nazw przystanków obowiązujące od 2 września 2024 r. | ||
Ulica | Nazwa przystanku | |
Dotychczasowa | Nowa | |
DĘBÓWKA | Dębówka PKS NŻ 01 | Dębówka II NŻ 01 |
DĘBÓWKA | Dębówka PKS NŻ 02 | Dębówka II NŻ 02 |
FRANCZAKA „LALKA” | Dobrzańskiego II NŻ 01 | Dobrzańskiego NŻ 01 |
FRANCZAKA „LALKA” | Dobrzańskiego II NŻ 02 | Dobrzańskiego NŻ 02 |
AL. TYSIĄCLECIA | Dworzec Gł. PKS 01 | Muzeum Narodowe – Zamek 01 |
AL. TYSIĄCLECIA | Dworzec Gł. PKS 02 | Muzeum Narodowe – Zamek 02 |
AL. TYSIĄCLECIA | Dworzec Gł. PKS 04 | Muzeum Narodowe – Zamek 04 |
RUSKA | Dworzec Gł. PKS – Ruska 01 | Ruska 01 |
RUSKA | Dworzec Gł. PKS – Ruska 02 | Ruska 02 |
KUNICKIEGO | Dworzec Gł. PKP – Kunickiego 01 | Dworzec Lublin – Kunickiego 01 |
KUNICKIEGO | Dworzec Gł. PKP – Kunickiego 02 | Dworzec Lublin – Kunickiego 02 |
ŁĘCZYŃSKA | Fabryka Wag 01 | Firlejowska 01 |
ŁĘCZYŃSKA | Fabryka Wag 02 | Firlejowska 02 |
KROCHMALNA | Klub Jeździecki 01 | Rondo Żołnierzy-Górników 01 |
KROCHMALNA | Klub Jeździecki 02 | Rondo Żołnierzy-Górników 02 |
LUBELSKIEGO LIPCA 80 | Klub Jeździecki 04 | Rondo Żołnierzy-Górników 04 |
KROCHMALNA | Rondo Sportowców NŻ 05 | Kawia NŻ 01 |
HERBERTA | Szpital im. Jana Bożego 01 | Herberta – szpital 01 |
AL. UNII LUBELSKIEJ | Tarasy Zamkowe 01 | Rondo Dmowskiego 01 |
AL. TYSIĄCLECIA | Tarasy Zamkowe 03 | Rondo Dmowskiego 03 |
AL. WITOSA | Witosa – Makro 02 | Witosa – Carrefour 02 |
AL. WITOSA | Witosa – Carrefour 02 | Rolna Osada NŻ 02 |
Jeżeli ostatni etap zmian nie jest finałem, to nad czym jeszcze pracują urzędnicy? To np. zwiększenie liczby kursów komunikacji nocnej i ewentualne wprowadzenie jej także w dni powszednie, bo dziś to wyłącznie oferta weekendowa. W grę wchodzi także lepsze skomunikowanie uniwersyteckiego kampusu przy ul. Głębokiej.
Autobusy miały jeździć przypominam co 10 minut.
https://www.youtube.com/watch?v=LjZHC5z5S4g
.
„Zlikwidowane będą linie numer: 1, 11, 904”
Oni są normalni?
Od 2 września czeka nas kolejny epizod tego cyrku zwanego komunikacją miejską w Lublinie. Stare gruchoty powinni zlikwidować a nie trzy linie. Wyścigową miały jeździć autobusy i gdzie te autobusy? A no dalej przystanki widmo. To ma być rewolucja? Nowy Świat straci połączenie z LSM. 16 nadal nie jeździ w niedziele, co jest pluciem w twarz mieszkańcom, którzy chcą dostać się z Ponikwody na Kalinę. Przed pandemią licznik wozokilometrów był dużo wyższy niż ten co będzie od września. To, co dostaniemy, to nadal śmieszne liczby w porównaniu do tego, co było. Więc proszę mi tu nie wciskać kitu o 'wielkich zmianach’, gdy codziennie musimy znosić ten sam syf. Bo w tym wzroście nie ma niczego, co by poprawiło naszą codzienną udrękę.
Pisałem już że 301 302 i 303 to nie są linie pospieszne bo nie omijają żadnego przystanku, nie wiem co to za pojebana moda z nazywaniem owych linii „pospiesznymi”. Przyspieszonymi co najwięcej, ale nie pośpiesznymi.
1. Gdzie jest wznowienie linii DL, która gwarantowała szybkie dotarcie do centrum miasta? To była linia, która faktycznie działała i przyspieszała podróż. Bez niej mieszkańcy muszą znowu tracić dłuższy czas na dojazdy do dworca.
_______________
2. Brak bezpośredniego połączenia Politechniki Lubelskiej z Dworcem Kikutlin to kolejny brakujący element tej 'rewolucji’. Jak można ignorować potrzeby studentów i osób podróżujących? Dla wielu z nas jest to kluczowe połączenie, które ułatwiłoby życie, a tymczasem w planach ZDiTM znowu nie ma śladu po sensownych rozwiązaniach komunikacyjnych, które łączą ważne lokalizacje w mieście.
______________
3. Autobus nr 36, również nie doczeka się zwiększenia kursów. To jest chyba najlepszy przykład, jak na wielkie obietnice i 'rewolucje’ przekłada się zwykła ignorancja potrzeb mieszkańców. Brak poprawy w tym zakresie to jawne lekceważenie wygody i czasu osób, które codziennie korzystają z tego połączenia.
______________
4. Przystanek 'Składowa’ – zamiast dostosowania nazwy przystanku do rzeczywistej lokalizacji, co byłoby prostym i logicznym krokiem, zostajemy z wprowadzeniem w błąd, bo bliżej znajduje się ulica Przemysłowa. To kolejny dowód na to, jak bardzo zarząd miasta ignoruje podstawowe potrzeby mieszkańców w zakresie komunikacji.
Jaki wniosek: Zamiast realnych rozwiązań mamy do czynienia znowu z kosmetycznymi poprawkami, które nie rozwiązują żadnych problemów
_
𝙋𝙎. 𝙏𝙤 𝙩𝙚𝙯̇ 𝙙𝙤𝙗𝙧𝙚: 𝙯𝙖𝙢𝙞𝙖𝙣𝙖 𝙣𝙖𝙯𝙬𝙮 𝘿𝙬𝙤𝙧𝙯𝙚𝙘 𝙂ł. 𝙋𝙆𝙋 – 𝙆𝙪𝙣𝙞𝙘𝙠𝙞𝙚𝙜𝙤 𝙣𝙖 „𝘿𝙬𝙤𝙧𝙯𝙚𝙘 𝙇𝙪𝙗𝙡𝙞𝙣” – 𝙆𝙪𝙣𝙞𝙘𝙠𝙞𝙚𝙜𝙤 𝟬𝟮
𝘾𝙝𝙪𝙟 𝙯 𝙩𝙮𝙢, z𝙚 𝙋𝙆𝙋 𝙟𝙚𝙨𝙩 𝙗𝙡𝙞z𝙚𝙟.
Mówiłem że ta pseudorewolucja to będzie pic na wodę, w moim przypadku jako mieszkańca okolic Kalinowszczyzny gówno się tak naprawdę zmienia, żeby się dostać na Kunickiego to nadal będę się musiał przesiadać pod Biedrą na Wolskiej, a wszystkie autobusy będą uciekać jadące od Piłsudskiego przez światła.
_
Potrzeba wielotysięcznego oprotestowania na ulicach Lublina tego badziewia „komunikacyjnego” jak najbardziej jest i będzie w grze.
*4. Przystanek 'Składowa
(Stolarska*)
Jakieś badania, jaki % „plebsu” wsiada/wysiada na dworcu metrozad00pialnym, a jaki korzysta z przystanków przy 1000-lecia/Unii L.?
Czy może okaże się, kiedy już ww. przystanki zlikwidują, żeby zagonić cały dojeżdżający z prowincji „plebs” do szczuroP0litalnego, że 10+% całego ruchu mpk służy dowożeniu tegoż „plebsu” do centrum, podczas gdy przed bizancjum mogli oni docierać do centrum bezpośrednio busami?
Wszystko wywrócone do góry nogami, bo Planista 700-cia zdecydował, że dworzec pks w centrum jest niepotrzebny i że bardziej sprawdzą się tam „akademiki”.
Fajne komentarze z FB:
a) „Zabraliście Sławinowi bezpośrednie połączenie z Placem Wolności, Bramą Krakowską czy Olimpem (linia nr 4), w zamian ofiarowaliście trzy linie ze Sławina nad zalew (4, 8, 37).
Gratuluję”
b) Najgłupsza zmiana to ta na 32/39/44. Zabraliście z Filaretów obie linie łączące tą ulicę z Kalinowszczyzną. Brawo WY!
_
I macie swoją rewolucję xdd motocykl i autko nadal będzie na topie.
.
Ktoś zauważył słusznie, że przystanek pod dawnym PKSem powinien nazywać się Plac Zamkowy. Ja bym też tak nazwał, ale tu zwykle jest po swojemu, bo tego nikt nie konsultował z nikim.
Te miasto to jeden giga cyrk i nic się tu nie zmieni gdy władzę sprawują ci sami od lat.
Wprawne oko zauważy, że sumarycznie będzie mniej autobusów niż w czerwcu, a wydłużone linie stać będą w korkach (Willowa/Poligonowa; śródmieście, Wrotków). Dla kogo ten zbiorkom? Brakowało tylko, by panowie pod ostrzałem pytań rzucili „to se kupcie samochody i nie zawracajcie nam głowy”
Wyrazy współczucia dla mieszkańców Kosmowskiej, że tracą połączenie jedyną 29 na Tysiąclecia.
A co z połączeniem jakimś bezpośrednim krasnicka- chodzki?Jedyny to 26 jak zawsze zapakowany pod korek i 40 wiecznie spóźniający się trup i to też te linie dopiero z krakowskiego!Masakra
No a który autobus pojedzie zamiast 11 z Nowego Światu???!! Bo jakoś żadnego dodatkowego nie widzę. I edytowałam ten wpis dwa razy, żeby usunąć wszystkie przekleństwa.
Musiałam edytować ten komentarz ze dwa razy, żeby usunąć wszystkie przekleństwa, które cisną się na usta. No bo który autobus pojedzie zamiast 11 z Nowego Światu???!! Tak, żeby było coś w zamian, jak zapewniają w ztm? Bo jakoś żadnego dodatkowego nie widzę. Został nam jeden autobus łączący z całym miastem! To jest jakiś absurd.
Dlaczego godziny szczytu są do 16:30? To nie autobusy dla urzędników, a dla ludzi. A wielu pracuje do 17, czy 18. Nie wspomnę o tych co wracają po 2 zmianach, po 22.
Linia 23 jadąca z Czechowa na Felin w weekendy jeździ za rzadko żeby dojechać w sob lub niedzielę na dyżur do szpitali trzeba brać bolta
Mam nadzieję że opozycyjni radni na pierwszej sesji RM we wrześniu zrobią niezłą rozpierduchę w sprawie bałaganu w komunikacji miejskiej. Bo na tych klakierów popierających ślepo sułtana z Ratusza liczyć nie można
Chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle, a nawet gorzej.
Przywrócić przystanek na krochmalnej między Spółdzielczą, a dworcem na przeciw tych zabytkowych dworków.
A co w zamian za 1, od zawsze jeździ tą trasą,Na Nalkowskich mieszkam od 1975 roku, to przykre, nie ma potrzeby zmieniać. Przeważnie autobusem jeżdżą starsi i młodzież szkolna. Młodzi sobie szybko poradzą, a my starzy laseczka i do przodu. Zmiany należy dokładnie przemyśleć i używać głowy bardzo proszę to nie boli…..
rondo berbeckiego jak zwykle zalane
https://www.facebook.com/lublin112/posts/pfbid02xQ3avm1EDKNKKsDwr3CkdKXQwuLXjjdDVJB3hYfrkwHHrWDE9ETd5o5niuk4SXbYl?locale=pl_PL
Będzie jeszcze gorzej niż było, powalone i skorumpowane miasto.
Mała errata do treści artykułu:
Linia nr 8 dojedzie z ul. Okopowej na Poligonową -> nie dojedzie z Okopowej, tylko z Lipowej. Okopowa nie będzie już funkcjonowała dla tej linii.
Linia nr 13 zastąpi linię nr 11 i dotrze na ulicę Węglarz -> nie zastąpi, bo trasę ma zupełnie inną. Jedyne, co będzie wspólne, to możliwość dojazdu z osiedla Widok na końcowy przy Węglarza.
Linia nr 37 także zmieni trasę – przez ul. Ducha i Willową -> to nie jest zmiana trasy jako taka, tylko uporządkowanie dotychczasowej. Po prostu w obie strony pojedzie przez Willową, a nie, jak teraz, że w stronę Zbożowej przez Willową, a w stronę Żeglarskiej przez Warszawską.
A co do samych zmian: kierunek jest z grubsza właściwy. Nareszcie komunikacja miejska będzie tworem, z którego da się skorzystać. Cieszy skierowanie 45 przez Nadbystrzycką i Politechnikę (wygodny dojazd z „Polibudy” do Dworca i dalej), cieszy wyprostowanie trasy linii 32 (mieszkańcy Lipniaka i Wojciechowskiej zyskali szybkie połączenie do Śródmieścia), cieszy również zajazd 153 przez Dworzec czy też 13 na os. Widok w zamian za 160 (trolejbusy tej linii musza specjalnie odpinać się z sieci i tracić 6 minut, wężykując po Widoku).
Oczywiście cieszy również zwiększenie częstotliwości kursowania, choc nie jest to poziom z 2019 roku. Martwi z kolei to, że w niedziele w dalszym ciągu będzie takie dziadostwo raz na godzinę (choć projekt zakładał co innego), a jeśli chodzi o komunikację nocną, to wciąż pozostaniemy wojewódzkim miastem z nocnymi tylko w weekendy (czyli, tak naprawdę, przyjeżdżając do Lublina po 23:00 czy też kończąc zmianę w pracy, nie ma innej możliwości niż taksówka lub bolt/uber/freenow).
Podsumowując: kierunek zmian słuszny, realizacja niepełna. Grunt, że coś wreszcie ruszyło.
Nie jest to żadna rewolucja,, tylko nieudolne łatanie dziur komunikacyjnych. Jaki cel zmiany kursów 32 i 39? To kompletny absurd. Po co 8 pchać przez centrum i czy na przystanku pod Saskim musi się spotykać 20 autobusów? To nie ma innych ulic? A CO Z DOJAZDEM NA KAMPUS ZACHODNI UMCS? W okolicy powstały też nowe apartamentów e i nic. Dlaczego w ramach LSMu nie mogę sensownie dojechać z Pozytywistów i Brzeskiej na Nałęczowską czy Wojciechowską, tylko muszę się przesiadać, albo wyjechać 40 minut wcześniej, żeby jechać w sumie 5-10 minut, ale czekać na przesiadkę? To chore. Dlaczego nikt nas nie pyta o zdanie? Dlaczego nikt nie konsultował nazw przystanków z mieszkańcami? Komunikacja lubelska to jedna z najgorszych w Polsce i w Europie. Mam nadzieję, że ta tzw. rewolucja umrze śmiercią naturalną. Chociaż z doświadczenia niestety wiem, że niestety ludzie się będą musieli przyzwyczaić. Ale jedno można zrobić: jeśli na przystanku stoją dwa autobusy, to dajcie możliwość bezpiecznej przesiadki, a nie uciekajcie przed nosem. To zwykłe chamstwo i brak realizacji podstawowej funkcji komunikacji miejskiej.
„Brak bezpośredniego połączenia Politechniki Lubelskiej z Dworcem Kikutlin […]” ->
-> Proszę uważnie przejrzeć dokument. Będzie bezpośrednie połączenie Politechniki z Dworcem w postaci linii 45. 🙂
Po raz kolejny Samsonowicza została zabrana ważna linia wczesnej 17 teraz 1 jak ma się człowiek dostać np turystyczną i dalej brawo Pato rewolucji w innych miastach jest dużo lepej i częściej kursują aż człowiek się dziwi że można zachęca to do podróżowania a w lbn jak zwykle nie kompetecja aż wstyd ale spokojnie MPK ma w końcu pieczę nad parkingami w Lublinie to jest ważne
Najpierw zadłużył MPK na 50 mln zł, a teraz wprowadza gówno zmiany.
Sruwkysyny kłamią w żywe oczy odpowiadając na skargi pasażerów,którzy czekają na autobusy widma. Zgłaszajcie wszystkie uchybienia!!!Trzeba ich zasypać skargami.Robia z nas ruskich a sami czują się putinami. W 21wieku mają problem z zaznaczeniem w aplikacji gwiazdka lub na czerwono że autobus wypadł z kursu a Ty stoisz i czekasz. Też nie zawsze pokazują opóźnienia. Linia 47 potrafi się spóźniać nawet 20 minut. Czy to normalne!
Chwalą się że dzielnice peryferyjne będą miały lepszy dostęp do komunikacji proszę o wskazanie które dzielnicy peryferyjne dostały dostęp do lepszej komunikacji o trójce mówiło się że będzie jeździła co 15 minut w szczycie tymczasem trójka nie jest wymieniona jako ta która ma jeździć za 15 minut i oczywiście prawdopodobnie 16 w sobotę zabiorą 73 co dwie godziny super obietnice żuka jak zwykle tylko przed wyborami brawo panie prezydencie
Tomasz Fulara jak rasowy ruski propagandysta pieprzy farmazony o rewolucji. Jaka to jest rewolucja skoro nawet nie przywrócono częstotliwości kursowania sprzed pandemii? Najpierw ograniczyli częstotliwość do jakiegoś absurdalnego minimum teraz trochę zwiększą i to nazywają rewolucją. Żadnych nowych linii trolejbusowych, a przecież wydano setki milionów złotych na trakcję trolejbusową. Dlaczego zmarnowano te pieniądze? Patrzę na te schematy i znowu większość linii to linie „krajoznawcze”. Kto będzie korzystał z tych linii jak przejazd nimi zajmie godzinę lub dłużej. Trzeba będzie się przesiadać, żeby dojechać w sensownym czasie. Dlaczego ZTDIM nie uprości schematu połączeń tylko robi „rewolucję” polegająca na kolejnym pogmatwaniu przebiegu linii.
Dojechać z rogu Filaretów/JP2 pod Leclerc /bazar już było trudno. Teraz nie będzie dodatkowo 39. Były 4 autobusy, a tylko 39 jeszcze w miarę do XXX LO dało się dojechać. Inne autobusy trafiały albo 45 min przed lekcjami albo 15 min po. Dla nas zmiany tylko na minus
To jest zwyczajnie działanie na szkodę interesu publicznego i mam nadzieję, że biurwiszony z ZTM odpowiedzą za to co zrobili z lubelskim zbiorkomem – przed sądem. Nowy Świat nie będzie miał żadnego połączenia z Czubami (jest na razie 160 z Kunickiego ale przeznaczona do zmiany trasy). 11 poszła do likwidacji zamiast zwiększenia liczby kursów, w pobliżu szkoła dla niepełnosprawnych, na Nowym Świecie nowe bloki, a wygląda na to że cholerny dworzec wessał połączenia. Już wszystkie media miejskie (nawet Dewelodziennik) piszą o skandalicznym stanie zbiorkomu w mieście desperacji. A poziom propagandy przekroczył już dawno granice przyzwoitości i urąga ludzkiej inteligencji. Nie wiem, może jakaś interwencja wojewody albo kontrola NIK?
Jestem ciekawa, jak ogarną dwie linie z kursami podmiejskimi (8 i 25), które mają teraz przejechać przez cały Lublin – żeby kursowały przynajmniej raz na 30 minut, tak jak obecnie. Żeby to było utrzymane, musiałoby tych autobusów jeździć 6, co najmniej. A MPK płacze ciągle, że ani taboru, ani kierowców. Jak zaczynała się pandemia, to deklarowali, że najszybciej jak się da wrócą do stanu sprzed pandemii. I co? Jajco, jak zwykle. Taniej będzie kupić auto i opłacać paliwo, parking i przeglądy niż się tarabanić tym żartem jakim staje się komunikacja miejska. Z kim on robili te konsultacje, sami ze sobą, między pokojami w ZTM? Bo na pewno nie z ludźmi. Te zmiany to kopanie leżącego i pudrowanie trupa.
Jaki sens jest likwidacja jednego przystanku na trasie linii 160? dlaczego nie zajedzie na Widok? Czy to aż tak dużo wozokilometrów?
Jaka linia zastępuję linię 11 na trasie Lipowa -Nowy Świat?
Po co są konsultacje społeczne, jak i tak firma robi co chce.
1) Tomasz Szymański pisze:
22 sierpnia 2024 o 08:32
Chwalą się że dzielnice peryferyjne będą miały lepszy dostęp do komunikacji proszę o wskazanie które dzielnicy peryferyjne dostały dostęp do lepszej komunikacji o trójce mówiło się że będzie jeździła co 15 minut w szczycie tymczasem trójka nie jest wymieniona jako ta która ma jeździć za 15 minut i oczywiście prawdopodobnie 16 w sobotę zabiorą 73 co dwie godziny super obietnice żuka jak zwykle tylko przed wyborami brawo panie prezydencie
.
Tatary na pewno nie odczują żadnych zmian, bo 34 i 45 nadal będą stadem w niedziele.
Pojebane miasto.
Teraz się każdy wstydzi głosowania na łysego, a powinien mieć jaja. 14 lat to było wystarczająco na zdjęcie różowych okularów
.
2)
11 poszła do likwidacji zamiast zwiększenia liczby kursów, w pobliżu szkoła dla niepełnosprawnych, na Nowym Świecie nowe bloki
.
Właśnie łysy i jego spółka mają w dupie nie tylko to że na Wyścigowej stoją przystanki widmo, a nawet to, że dojazd do tej szkoły to dziura za dziurą.
29 powinno jeździć starą trasą i zajeżdżać jeszcze na skrzypcowa Orfeusz i na chodzi szpital i potem na Choiny jechać i to by było 2 w jednym stara trasa i nowa 29 bo teraz wogule nie mamy połączenie na Kunickiego bo skasowali nam również 11.
Na stronie ZDiTM są już nowe rozkłady. Wygląda to naprawdę marnie. To nie jest żadna rewolucja tylko pudrowanie trupa jakim jest komunikacja miejska w Lublinie.
@Niejawny
To jest giga-ch0j, nie rewolucja.
Nakręcimy niebawem o tym filmik.
34 będzie co pół godziny, więc mieszkańcy Tatar nadal są okradani z kursów tego jebanego dziadostwa, a to wszystko w podziękowaniu za niskie poparcie łysego w tym okręgu. Skończyłem naukę i wielka ulga, że nie będę musiał dojeżdżać dzień w dzień tym gównem.
Rewolucji można zaznać w kiblu po zjedzeniu grochówki.
brrrr pisze:
22 sierpnia 2024 o 11:11
Jaki sens jest likwidacja jednego przystanku na trasie linii 160? dlaczego nie zajedzie na Widok? Czy to aż tak dużo wozokilometrów?
Jaka linia zastępuję linię 11 na trasie Lipowa -Nowy Świat?
Po co są konsultacje społeczne, jak i tak firma robi co chce.”
–
Po to są, żeby bezczelnie ładować plebs w ch0ja.
Żadna nie zastępuje. Bo nie można było puścić 13 przez Nowy Świat. A likwidacja 160 z Widoku to kolejne plucie w twarz mieszkańców w ramach tej popierdolonej rewolucji.
34 w lutym 2024 – 40 kursów, od września to już tylko 34 kursy
Nowy rozkład jazdy linii 8 tragedia, miała być częściej, to będzie rzadziej. Dlaczego na ul Poligonową jak na konsultacjach z mieszkancami była mowa o Felinie przez Kalinowszczyznę. Przez ul. Nałkowskich do ul. Żeglarskiej (przesiadkowy) przejeżdża 7 autobusów, a przez ul Janowską tylko jedna 8 i to raz na godzinę. Jak się wydostać z Janowskiej? Taxi, własny samochód lub pieszo. A dziecko? Hulajnoga po pseudo chodniku, po którym jeżdżą większe samochody, żeby się wyminąć. Trauma. Za co my płacimy? Bilety miesięczne drogie, a trzeba jeździć własnym transportem ( jak ktoś ma). Baaardzo EKOLOGICZNIE 👎
Rozkład wakacyjny Tramwaj numer 2 Warszawa. Czwartek 22 sierpnia.
04 22 42 52
05 02 12 22 32 40 47 55
06 02 10 17 25 31 36 41 43 46 51 53 56
07 01 03 06 11 13 16 21 23 26 31 33 36 41 43 46 51 53 56
08 01 03 06 11 13 16 21 23 26 31 33 36 41 43 46 51 56
09 02 06 Z 10 17 25 32 40 47 55
10 02 10 17 25 32 40 47 55
11 02 10 17 25 32 40 47 55
12 02 10 17 25 32 40 47 55
13 02 10 17 25 32 40 47 55
14 02 10 17 25 31 36 41 46 51 56
15 01 03 06 11 13 16 21 23 26 31 33 36 41 43 46 51 53 56
16 01 03 06 11 13 16 21 23 26 31 33 36 41 43 46 51 53 56
17 01 04 06 11 13 16 21 23 26 31 33 36 41 44 46 51 54 Z 56
18 02 06 Z 08 Z 10 17 21 Z 23 Z 25 32 40 47 51 Z 55
19 02 10 17 25 32 40 47 55
20 02 12 22 27 Z 32 42 52
21 02 12 22 32 42 52
22 02 12 22 32 42 52
23 02 12 Z 22 32 Z 42 52 Z
00 02 22 Z 42 Z
Rozkład ważny od 2024-06-24
To ciekawe, wszyscy narzekają a na wyborach znów głosują na Zuka. Ktoś go przecież wybrał. Ja przynajmniej mam czyste sumienie, bo nigdy na niego nie głosowałam.
Kanex Kto głosował, ten głosował. Skutecznie obrzydził mi Lublin.
Osobiście byłbym zadowolony ze zmiany tras autobusów 30 i 37, gdyby nie to, że 30, i tak bardzo słabo obsadzona, jeżdżąca tylko pn.-pt., została de facto sprowadzona do rangi „linii widma”. W wakacje miała (na starej trasie oczywiście) 14 kursów dziennie, w ramach „reformy” w roku szkolnych tych kursów jest obecnie OSIEM na cały dzień. Linia łącząca Sławinek i Sławin z Zana, Głęboką i dworcami winna kursować co najmniej co godzinę, również w weekendy. Mieszkańcy al. Warszawskiej i okolic stracili połączenie z LSM, Czubami, Porębą, Nałkowskich i Zalewem, dotychczas zapewniane przez 37. I niechby tak było, pod warunkiem, że 30 zapewni możliwość przesiadki na 37 – a „linia widmo” takich możliwości realnie nie daje!